torstai 4. kesäkuuta 2015

Kun olen raskaana...

Möläytin tänään spontaanisti miehelleni hormonipäissäni lauseen, joka alkoi sanoilla: "Sitten kun olen raskaana..." Tajusin vasta minuutteja myöhemmin, miten olin asiani ilmaissut. Jäin pohtimaan, että niin... mitä asioita tekisinkään silloin, kun olen raskaana... Asioita, jotka tällä hetkellä aiheuttaisivat ehkä vain lisää mielipahaa.

Kun olen raskaana...
aion ostaa kasan vauvanvaatteita ja -tarvikkeita
aion lenkkeillä useammin ja nauttia ulkoilmasta
syön monipuolisesti ja terveellisesti
katsella äitiysvaatteita mama -osastolla, jonne eksyttäessä nykyään nousee vain puna kasvoille
ahmia tietoa äitiydestä ja tulevan vauvan kehitysvaiheista
pitäisin kättäni mahani päällä suojelevasti
ottaisin kuvia kasvavasta raskausmahasta ja ihailisin sitä joka päivä

Kun olen raskaana, aion olla onnellinen ja nauttia jokaisesta päivästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahtuisin kommentistasi ❤️